البته، نمی توان فراموش کرد که رنگ کردن با این قلمهای رنگی که شما به عنوان هدیه تبلیغاتی به افراد میدهید همچنین یک فعالیت سرگرمکننده است که اغلب با دلایل تفریحی درگیر میشود. این به این معنی است که حتی اگر کسبوکار شما در یک میدان رقابت قرار ندارد، ممکن است قلمهای رنگی انتخاب خوبی برای اتصال با حس سرگرمی و خلاقیت افراد هدف شما باشند و بتواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی محبوب عمل کند.
قلمهای رنگی به خوبی به عنوان هدایای تبلیغاتی عمل میکنند، چرا که آنها به عنوان تبلیغات آشکار شناخته نمیشوند. در حالی که خودکار تبلیغاتی و یا کیفهای رنگی مارک دار برای به نمایش گذاشتن لوگو عالی کار میکنند، مشتریان میدانند که این هدف اصلی آنهاست. با انتخاب قلم رنگی، در حالی که با افتخار اعتبار خود را به نمایش میگذارید، به هدف خود نیز خدمت میکنید. این نشان میدهد که شما یک نشان تجاری هستید که دوست دارد افراد لذت ببرند و این کار باعث جلب توجه بیشتر اشخاص به نام تجاری شما شده و سود شرکت شما بالا خواهد رفت.
برندهای هنری به طور خاص باید پتانسیل نهفته در قلم رنگی، مداد و لوازم هنری را جدی بگیرند. اگر، برای مثال، شما یک شرکت طراحی گرافیکی هستید، چرا بعد از آماده کردن درخواست مشتری آنرا همراه با یک مجموعه از قلمهایی با رنگهای جذاب، ارسال نکنید؟ آنها تشویق خواهند شد که از این قلمها برای خلق کردن یک ایده جدید استفاده کنند و این هدیه تبلیغاتی واقعا خلاقیت و استعداد شما را در این فرآیند نشان میدهد، و آنها را تشویق میکند که از شما برای نیازهای بعدی خود استفاده کنند.
همچنین فواید بی شماری برای استفاده از قلم رنگی به عنوان هدیه تبلیغاتی وجود دارد. این هدایای تبلیغاتی ارزان و کمهزینه هستند، با این حال مزایای زیادی در درک اشخاص از برند و نشان هویت تجاری شما ارائه میکنند. یک بسته قلم رنگی ممکن است به راحتی با لوگوی شرکت شما، رنگها و شعار شما هماهنگ شده و تصویر شرکت شما را در ذهن گیرنده پایدار کند.
قلمهای رنگی نیز قابلیت عمل به عنوان هدیه تبلیغاتی با قابلیت دید بالا را دارند. این عمدتا ناشی از عملکرد آنها است. از قلمهای رنگی ممکن است در طیف گستردهای از عملکردها استفاده شود، برخی از افراد از آنها برای برجسته کردن نکات مهم در یک جلسه بزرگ استفاده میکند، یا یک دانشآموز از آنها برای بازبینی استفاده میکند. بسیاری از این سناریوها، سطح بالایی از توجه را نسبت به نام برند شما دارند، به این معنی که گروههای بزرگ ممکن است نام تجاری شما را ببینند و از خدمات و محصولات شما برای اهداف خود استفاده کنند.
هم چنین خودکار تبلیغاتی و قلمهای رنگی در ارتباط خود با زمان و خانواده، منحصر به فرد هستند. اگر چه خودکار و قلمهای رنگی که به شکل مختلف هستند ممکن است در ملاء عام به کار روند، اما میتوانند در این زمینه که دریافت کنندگان واقعا با آنها احساس آشنایی میکنند، باعث شود از آنها استفاده کنند. مادری که دارای فرزند است، تصویر آنها را با قلمهای رنگی شما ترسیم میکند، اغلب باعث خواهد شد یک ارتباط ناخودآگاه بین برند شما و لحظات خوب خانواده ایجاد کند، در نتیجه شهرت برند شما را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات، محکم میکند. این به خصوص برای کسب و کارهای خانواده محور قدرتمند عمل خواهد کرد.
هدیه تبلیغاتی میتواند به شکلهای مختلفی باشد و یکی از آنها قلمهای رنگی است. در چند سال گذشته، رنگ آمیزی به عنوان سرگرمی اصلی بچهها بوده و این روزها در حال تبدیل شدن به یکی از محبوبترین سرگرمیها برای بزرگسالان در سراسر دنیا شده است. این توسعه منجر به تمرکز بر روی زمان استراحت اشخاص، تشویق افراد به رنگ آمیزی برای کم کردن از فشار کار برای انجام کاری خلاقانه و درمانی شد.
با این حال، رشد در کتابهای رنگ آمیزی بزرگسالان یک فرصت واقعی برای کسب و کارهایی فراهم میکند که به دنبال روشی منحصر به فرد برای کسب نام تجاری خود هستند که هزاران مشتری آن را خواهند دید. قلمهای رنگی تبلیغاتی میتوانند تاثیر واقعی با مشتریان و کارمندان به طور یکسان داشته باشند .
به نظر میرسد که قلمهای رنگی تبلیغاتی ممکن است به عنوان انتخابی آشکار برای هدایای تبلیغاتی نفیس به نظر برسند، بسیاری از کسب و کارها میتوانند با ارائه این هدیه تبلیغاتی به مشتریان یا کارمندان از مزایای آن بهرهمند شوند. البته این مساله تا حدودی بستگی به نوع کسب و کاری دارد که شما در آن شرکت میکنید و اینکه مخاطبینتان چه کسانی هستند.
به عنوان مثال، شرکتهایی که خدمات را به مردم ارائه میکنند، چه در زمینه مراقبتهای بهداشتی خصوصی، چه در زمینه بهداشت روانی و چه محصولات بهداشتی، ممکن است آرزو داشته باشند که محصولات رنگی را به مشتریان ارائه دهند، با فلسفه موقعیتیابی کسبوکار به عنوان یک منبع پشتیبان برای کاهش استرس در زندگی روزمره مشتری.
امروزه، ارتباط اصلی با قلمهای رنگی در میان بزرگسالان به خاطر تمرکز حواس است. به گزارش گاردین، بزرگسالانی که طرفدار رنگ آمیزی هستند از رنگ کردن برای سرگرمی به عنوان یک ابزار آرامبخش برای بیان خلاقیت و خروج از دنیای مدرن و ماشینی استفاده میکنند .
در حقیقت، تحقیقات انجامشده توسط استادان روانشناسی در دانشگاهها، حاکی از آن است که دستاوردهای مشخصی در سلامت روانی برای بزرگسالان وجود دارد که به مدت ۱۰ دقیقه در روز به رنگآمیزی مشغول میشوند. این مطالعه نتیجهگیری میکند:
شرکت کنندگان در رنگآمیزی به میزان قابلتوجهی از علایم افسردگی و اضطراب آنها پس از این کار کاسته شده و بعد از آن آرامش بیشتری داشتهاند. ما نتیجه میگیریم که رنگآمیزی روزانه میتواند برخی پیامدهای روانی منفی را بهبود بخشد و ممکن است ابزاری موثر، ارزان و بسیار مفید برای بسیاری از افراد فراهم کند .
به خاطر این مفاهیم ضمنی، قلمهای رنگی یک هدیه تبلیغاتی به موقع و موثر برای عرضه به مشتریان و کارمندان برای نشان دادن تعهد شرکت به رفاه آنها هستند. به عنوان مثال، یک شرکت بازاریابی ممکن است تصمیم بگیرد که قلمهای رنگی سفارشی به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان ردهبالا در جلسات، یا حتی کارمندان شرکت، بدهد تا به کاهش استرس آنها کمک کند. این نشان میدهد که این شرکت به سلامت عاطفی اطرافیان خود اهمیت میدهد و این هدیه تبلیغاتی به پرورش شهرت شما به عنوان یک کسب و کار اخلاقی کمک میکند.
گزینههای بی شماری برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب کسب و کار و برند شما در پدیده جاوید وجود دارد که میتوانید بسته به نوع فعالیت و یا اهداف بازاریابی خود از بین آنها برای گسترش نام برند شرکت خود استفاده کنید. انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی ارزان با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای کمپین تبلیغاتی شما را پدیده جاوید ارائه خواهد کرد تا بتوانید بوسیله آنها نام تجاربی خود را در بین مشتریان خود مطرح کنید و آنها باعث شوند اعتماد افراد به برند شما جلب شود و از خدمات و محصولات شما بخواهند استفاده کنند.
هدایای تبلیغاتی میتوانند شامل هر محصولی از خودکار و لوازم اداری تا دسته کلیدهای فلش مموری دار و بطریهای آب باشند که حاوی لوگو و نام شرکت شما هستند. در اینجا 9 روشی که در آن عرضه این محصولات تبلیغاتی به عنوان هدیه شرکتی میتواند برای کسب و کار شما مفید باشد، آورده شده است.
با عرضه این هدایای تبلیغاتی میتوانید:
1. روابط بین شرکتی خود را توسعه دهید
شرکتها از مردم تشکیل شدهاند و مردم دریافت هدیه را دوست دارند. آنها به هنگام دریافت یک هدیه توجه بیشتری به آن میکنند به ویژه اگر محصول تبلیغاتی شما به طور مداوم در یک محیط اداری استفاده شود. این میتواند برای آنها یادآور شرکت، محصولات و خدمات شما باشد. این امر میتواند به توسعه روابط با مشتریان فعلی و آینده شما کمک کند.
2. هویت و شناخت از نام تجاری خود را افزایش دهید
با استفاده از مواد تبلیغاتی به عنوان هدایای شرکتی به معنای واقعی میتوانید نام شرکت خود را در معرض دید افراد قرار دهید. با توزیع هدایا به همراه نام تجاری، لوگو و اطلاعات تماس، شما میتوانید آگاهی از شرکت خود را گسترش دهید. افراد نیز با دریافت هدایا از شرکت شما، در مورد هدیه دریافتی و در نهایت شرکت شما، حس مثبتی خواهند داشت.
3. پول کسب و کار خود را ذخیره کنید
هدایای شرکتی یک روش بسیار سودآور و مقرون به صرفه برای تبلیغات هستند. از آنجا که آنها معمولا حفظ شده و مورد استفاده قرار میگیرند اغلب نسبت هزینه به میزان تاثیرگذاری آنها در مقایسه با دیگر انواع رسانههای عمومی و یا تبلیغاتی هدفمند پایینتر است.
4. حفظ وفاداری مشتری
مشتریانی که هدایای شرکتی را دریافت میکنند، به احتمال زیاد مجددا به کسب و کار شما مراجعه خواهند کرد. این هدایا همچنین پیوند مشارکتی بین مشتریان و کسب و کار شما را نیز تقویت خواهد کرد. عرضه هدایای شرکتی به گیرنده یادآوری میکند که کسب و کار آنها برای شما مهم است. این یک احساس مثبت است که وفاداری را افزایش میدهد.
5. بهبود ذهنیت و ادراک مشتری
با دریافت یک هدیه، شما یک ذهنیت مثبت در دریافت کننده ایجاد میکنید. ایده عرضه محصولات تبلیغاتی با حسن نیت همراه است. عرضه این هدایای شرکتی در ذهن مشتریان آینده، تصویر شرکت شما را بهبود میبخشد و ادراکات مثبت نسبت به شما را افزایش میدهد.
6. ایجاد انگیزههای بیشتر
با توزیع نام، لوگو و اطلاعات تماس شرکت شما بر روی هدایای تبلیغاتی نفیس ، شما آگاهی، علاقه و کنجکاوی را نسبت به کسب و کار خود افزایش میدهید. شما میتوانید از این هدایا به عنوان یک انگیزه برای دریافت آدرس ایمیل و یا ثبت نام برای دورههای آزمایشی رایگان استفاده کنید. مشتریان به شرکتی که به آنها هدایای رایگان عرضه میکند، احترام بیشتری قائل هستند.
7. کسب مراجعات بیشتر
مشتریان شما در ایجاد ایدههای جدید بسیار موثر هستند. با درخواست از آنها برای مراجعه بیشتر، میتوانید بر روی ارتباطات گسترده آنها سرمایه گذاری کنید. شما میتوانید از محصولات تبلیغاتی برای تشویق ایده پردازی استفاده کنید. برای کسب مراجعات بیشتر در آنها انگیزه ایجاد کنید.
8. افزایش فروش
مشتریانی که هدایای تبلیغاتی شرکتی دریافت میکنند بیشتر احتمال دارد از محصولات و خدمات شرکتی که به آنها خدمات ارائه داده است استفاده کنند. فروش به طور طبیعی با توجه به افزایش حسن نیت و آگاهی از برند افزایش خواهد یافت. مشتریانی که احساس کنند که ارزش زیادی برای کسب و کار آنها قائل هستید تمایل بیشتری برای خرید از شرکت شما خواهند داشت.
9. روابط بین کارمندان را تقویت دهید
با عرضه هدایای تبلیغاتی بین کارکنان خود، میتوانید نگرش آنها را بهبود بخشید. با پاداش دادن به کارکنان به خاطر کار خوب با استفاده از هدایای مارکدار شرکتی، به آنها یادآوری خواهید کرد که چقدر برای کار آنها ارزش قائل هستید. این به کارکنان انگیزه میدهد تا بیشتر جوایز کسب کنند و تولید را افزایش دهند. شما همچنین میتوانید اخلاق یا شعار شرکت را از طریق تکرار بر روی محصولات تبلیغاتی گسترش دهید.
هدایای تبلیغاتی ارزان شرکتی یک راه مقرون به صرفه و قابل اعتماد برای به اشتراک گذاشتن حسن نیت شرکت در دنیای کسب و کار هستند.
مهم نیست که در چه صنعتی مشغول هستید، ایده خوبی است که از هدایای تبلیغاتی به عنوان استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید.