هدایای تبلیغاتی برای مدتی طولانی در خانهها و ادارات یا ماشینها باقی میمانند و آنها را به یاد کسب و کار و شرکت شما میاندازد. در واقع، مصرف کنندگان به طور متوسط ۶ ماه از محصولات تبلیغاتی استفاده میکنند.
دفعه بعد وقتی که لوگو را میبینند فورا هدیه و کسب و کار شما را به یاد میآورند. مشتریان حتی اگر یک مورد کم هزینه به آنها هدیه کرده باشید، کسب و کار شما را به یاد خواهند داشت. آنها با تشخیص محصولات شما در هنگام خرید، به کسب و کار شما پاداش خواهند داد.
یک تبلیغ در تلویزیون یا بیلبورد به سرعت در عرض چند ثانیه از جلوی چشم شما رد میشود. اما، محصولات تبلیغاتی برای اغلب اوقات مورد استفاده قرار میگیرند و جلوی چشم افراد قرار دارند. به عنوان مثال، مصرف کنندگان برای بسیاری از روزها، از آیتمهای تبلیغاتی شما استفاده کرده و نام برند شما را خواهند دید و یا بیشتر اوقات با لیوان شما چای و یا قهوه خود را مینوشند. چنین آیتمهای تبلیغاتی روشی عالی برای افزایش قرار گرفتن کسب و کار شما در معرض دید مخاطبان است.
بسیاری از افراد میتوانند نام برند آیتمهای تبلیغاتی را که در عرض ۱۲ ماه گذشته دریافت کردهاند را به خاطر آورند. در مقایسه، تعداد کمتری از افراد میتوانستند نام برندی را به خاطر بیاورند که آن را در یک مجله یا روزنامه در هفته گذشته دیده بودند.
کارتهای ویزیت، شرکت و محصولات شما را به مشتریان معرفی میکنند. محصولات تبلیغاتی شما هم به همان شکل ولی با نتایج بهتر عمل میکنند. زمانی که آیتمهای هدیه مربوط به کسب و کار و صنعت خود را توزیع میکنید، در واقع کسب و کار خود را به مشتریان احتمالی معرفی میکنید. بر طبق آمار بیش از نیمی از افرادی که محصول تبلیغاتی دریافت کردند، نام شرکتی را به خاطر آوردند که محصول را به آنها داده است.
به یاد داشته باشید که محصولات تبلیغاتی نیز اطلاعات تماس و موضوع فعالیت شرکت شما را به همان اندازه که کارتهای کسب و کار ارائه میدهند، به افراد عرضه میکنند. آیتمهای تبلیغاتی شرکت شما، لوگو، تصاویر و شعار مربوط به پیام کسب و کار شما را با خود باید داشته باشند. بنابراین، محصول مارک دار به عنوان یک کارت کاری مفید عمل میکند که مصرف کنندگان میتوانند روزانه از آن استفاده کنند.
محصولات تبلیغاتی نیز به عنوان بخشی از کمپین رسانههای اجتماعی شما عمل میکنند. شما میتوانید از محصولات تبلیغاتی به عنوان بخشی از کمپین رسانههای اجتماعی خود استفاده کنید. برای مثال، باید کد QR خود را روی یک بطری تبلیغاتی چاپ کنید. همچنین میتوانید آدرس وبسایت خود را روی تیشرت و دیگر اقلام تبلیغاتی قرار دهید.
مشتریان شما باید اغلب در صورت نیاز، محصولات شرکت شما را خریداری کنند. بازاریابان منابع بیشتری را صرف ایجاد یک پایه محکم از مشتریان وفادار میکنند. آنها از محصولات تبلیغاتی برای هدایت وفاداری مشتری در یک دوره تبلیغات استفاده میکنند.
با این حال، اطمینان حاصل کنید که آیتمهای تبلیغاتی شما دارای استانداردهای کیفیت بالا و ترجیحا مارک دار هستند. افراد کیفیت آیتمهای تبلیغاتی را با کیفیت کسب و کار شما مرتبط میدانند. این کار برای نگه داشتن خریدارانی که اولین بار از محصولات شما استفاده کردهاند، برای همیشه کمک خواهد کرد. مشتریانی که محصولات تبلیغاتی با کیفیت دریافت میکنند، احتمال بیشتری وجود دارد که با کسب و کار شما وارد معامله شوند.
بنابراین، راه خود را برای استفاده از آیتمهای تبلیغاتی برای هدایت مشتری پیدا کنید.
بسیار عالی خواهد بود اگر شما محصولات تبلیغاتی را در ترکیب بازاریابی خود بگنجانید. آیتمهای تبلیغاتی با کیفیت تاثیرگذاری بیشتر و بازگشت سرمایه بهتری هم خواهند داشت.
دقت کنید که محصولات تبلیغاتی مبتکرانه باشند و خوب برنامهریزی شده باشند. یک طرح تبلیغاتی ماهرانه با استفاده از این موارد، انواع دیگری از بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی شما را تکمیل خواهد کرد. این روش، کمپین بازاریابی شما تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان هدف خواهد داشت و به بالا بردن اعتبار برند شما کمک خواهد کرد.
در حالی که اقلام تبلیغاتی توجه مشتریان را به برند، لوگو، کارتهای کسب و کار، وب سایت شما و غیره جلب میکنند. طراحی گرافیکی نیز باید قادر به هدایت مشتریان باشد.
نتیجهگیری
محصولات تبلیغاتی میتوانند مصرف کنندگان را به روشی مقرون به صرفه به کسب و کار شما هدایت کنند. این محصولات تبلیغاتی شناسایی فوری برند را به ارمغان میآورند. شما میتوانید دسترسی به محصولات و یا خدمات خود را در میان یک جمعیت بزرگتر گسترش دهید. این موارد همچنین برای ایجاد و هدایت وفاداری مشتری بسیار عالی هستند.
کسب و کارها نیاز به هدایای تبلیغاتی به عنوان یک ابزار مقرون به صرفه برای رسیدن به مشتریان بالقوه بیشتر دارند. این یک روش بازاریابی کمهزینه برای هدایت مشتریان است. حتی شرکتهای جهانی با موقعیت تثبیت شده نیز به این استراتژی بازاریابی متوسل میشوند.
برای کسب و کارهای کوچک مانند شرکتهای نوپا، محصولات تبلیغاتی به کاهش بودجه بازاریابی آنها کمک کرده و هنوز هم توجه مردم را به خود جلب میکنند.
محصولات تبلیغاتی به عنوان یک تاکتیک بازاریابی مقرونبهصرفه برای سالها استفاده میشوند. از مشاغل جدید گرفته تا شرکتهای بزرگ، این هدایای تبلیغاتی مورد علاقه بازاریابان آنها هستند.
اهمیت محصولات تبلیغاتی برای تبلیغات تجاری را می توان از آمار سنجید. طبق تحقیقی که توسط PPAI صورت گرفته، ۹۴ % از مردم به خاطر دارند که آنها یک محصول تبلیغاتی دریافت کردهاند.
این مطالعه نشان میدهد که ۸۳ % مصرفکننده مایل به دریافت هدایای تبلیغاتی هستند که یک پیام تبلیغاتی داشته باشد. کسانی که محصولات را دریافت کردهاند، ۸۵ درصد از آنها با شرکت تبلیغ کننده کار میکنند. علاوه بر این، ۵۸ درصد از مصرف کنندگان نظرسنجی شده گفتند که آنها اقلام هدیه را از یک سال تا چهار سال نگه میدارند.
سایر مواردی که توسط این مطالعه نشان داده شد این است که ۸۹ درصد از مصرف کنندگان گفتند که آنها میتوانند فعالیت و یا نام شرکت را برای ۲۴ ماه پس از گرفتن این آیتمها به یاد بیاورند. علاوه بر این، محصولات تبلیغاتی بازخورد بسیار بالایی را از مشتریانی دریافت میکنند که از اقلام هدیه راضی هستند. این آمار مهم تاکید بر اهمیت محصولات تبلیغاتی بازاریابی و شناسایی برند است.
شرکتهای کوچک و بزرگتر اهمیت محصولات تبلیغاتی را برای رسیدن به افزایش تعداد افراد در یک بازار رقابتی تشخیص میدهند. آیتمهای هدیه با بستهبندی با کیفیت بالا، گیرندگان را میفریبند و توجه آنها را به کسبوکار شرکت شما جلب میکنند.
این محصولات نشان تجاری و نام شرکت را بر روی خود دارند. هدف از ارائه و هدیه دادن کالاهای تبلیغاتی، انگیزه بخشیدن به منافع مشتریان در کسبوکار است.
برای نتایج بهتر، بازاریابان از محصولات تبلیغاتی مارک دار استفاده میکنند که دریافت کنندگان میتوانند چندین ماه از آنها استفاده کنند. چنین محصولات با کیفیت به حفظ مشتریان و احساس بهتر نسبت به برند، کمک میکنند.
ارائه محصولات تبلیغاتی مرغوب به این معنی است که توزیع زمانی و کیفیت اقلام هدیه به اندازه کافی خوب است که مشتریان را برای ماهها با برند شما درگیر کند.
قانونی که بیشتر بازاریابانی که به دنبال تبلیغات با محصولات تبلیغاتی هستند رعایت میکنند، این است که آیتمهای مورد استفاده روزانه را در مرحله اول ارائه دهند. این هدایا ممکن است خودکارها، تقویمها، پدهای موس، چتر، بطری آب و غیره باشند.
با این حال، بازاریابان مجرب یک استراتژی خلاقانه را به کار میگیرند. آنها مواردی را انتخاب میکنند که نه تنها مفید باشند بلکه منحصر به فرد و دارای کیفیت بالا بوده تا برای تاثیر بهتر و گستردهتر برند مناسب باشند.
اکثر تولیدکنندگان محصولات تبلیغاتی قیمتها را بسیار پایین نگه میدارند. قیمت اقلامی که میتوانید هدیه دهید پایین است اما تاثیر آنها بر گیرنده بالا است.
به طور خاص، لیوانها تبلیغاتی موثر هستند، زیرا ۵۷ درصد از مردم میتوانند نام برند چاپ شده بر روی یک لیوان را به یاد بیاورند. این محصولات به این ترتیب مقدار زیادی برای سرمایهگذاری احتیاج ندارند. شما با یک بخشش ساده به مشتریان خود، بازگشت سرمایه خوبی خواهید داشت.
هدیه دادن به مشتریان به آنها در به یاد آوردن و شناخت کسبوکار شما کمک میکند. این یکی از دلایل اصلی توزیع آیتمهای تبلیغاتی است. طبق آمار گرفته شده، ۸۹ درصد از مصرف کنندگان میتوانند نام و زمینه فعالیت برندی را که در دو سال گذشته از آن محصولات تبلیغاتی دریافت کرده بودند را به یاد آورند.
هیچ مورد تبلیغاتی محبوب دیگری مانند خودکار تبلیغاتی وجود ندارد. البته موارد و محصولات مختلفی برای شما وجود دارند که بتوانید بر روی آنها لوگو و نام برند خود را چاپ کنید و در بین افراد هدف خود توزیع کنید، اما هیچ کدام به اندازه خودکار تبلیغاتی موثر و مفید نیستند.
از آنجا که اغلب کسب و کارها نیاز به یک خودکار برای یادداشت و عقد قرارداد دارند، این نوع اقلامی هستند که معمولا در جیب افراد جا میمانند و در هر صورت اگر لوگو و نام برند شما بر روی آن چاپ شده باشد به راحتی میتوانند شرکت شما را تبلیغ کنند.
با توجه به این موضوع تنها دلیل این است که قرار دادن نام تجاری و لوگو در این موارد میتواند به تبلیغ کسب و کار شما کمک کند. چه مشتریان شما آنها را به خانه ببرند و از آنها در میز کامپیوتر خود استفاده کنند، یا آنها را با خود به محل کار ببرند، یا به سادگی آنها را در جیب خود نگه دارند و زمانی که نیاز به یادداشت داشته باشند و یا بخواهند یک چک بنویسند، خودکار تبلیغاتی شما به کمک آنها خواهد آمد و در عین حال محصولات و خدمات شما را تبلیغ میکنند.
این موارد دارای طول عمر بالایی هم هستند و اگر خوب بنویسند مدت زیادی میتوانند شرکت شما را تبلیغ کنند. زیبایی و عملکرد خوب دو مورد مهم در انتخاب محصولات تبلیغاتی هستند که باعث خواهند شد آیتمهای تبلیغاتی شما مورد توجه قرار بگیرند و در پی آن محبوبیت برند شما هم افزایش یابد.
هر کسی که خودکار تبلیغاتی با چاپ سفارشی شما را ببیند، کسب و کار شما را به یاد خواهد آورد و این هدیه تبلیغاتی خدمات و محصولات شما را به آنها یادآوری میکند و اگر از خودکار تبلیغاتی شما در زمان طولانی استفاده کنند، احساس بهتری به کسب و کار شما پیدا خواهند کرد.
این خودکار تبلیغاتی میتواند برای شروع مکالمه به طرز باور نکردنی مفید باشد و نظر افراد را به کسب و کار شما جلب کند.
البته، کلیدی که اغلب باعث موفقیت این نوع تبلیغات میشود، طراحی منحصر به فرد خودکار تبلیغاتی شما و اینکه به طور عالی بنویسد. اگر خودکار تبلیغاتی شما از مواد نامرغوب ساخته شده باشد و زیبایی نداشته باشد، به کسب و کار شما کمک چندانی نخواهد کرد. افراد از خودکاری که ظاهر زیبایی نداشته باشد و خوب ننویسد استفاده نمیکنند و نام شرکت شما فراموش خواهد شد.
چیزهای شگفت انگیزی در مورد خودکار تبلیغاتی وجود دارد، چه این خودکارها پلاستیکی چاپی یا فلزی حکاکی شده یا انواع مختلف دیگر باشند، یکی از بهترین چیزها این است که آنها چقدر ارزان هستند.
زمانی که به دنبال یک مورد تبلیغاتی و تبلیغ واقعی هستید که برای همه کسب و کارها در چند دهه اخیر خوب عمل کرده است، هیچ دلیلی وجود ندارد که به چیزی جز یک خودکار تبلیغاتی فکر کنید. این یک مورد است که شما مطمئنا بازگشت سرمایه خوبی نسبت به پولی که خرج کردهاید خواهید داشت و بنابراین یکی از بهترین سرمایهگذاریها برای کسب و کار خواهد بود.