موفقترین شرکتها میدانند که تاسیس یک هویت برای برند مهم است و باید بخشی از فعالیتهای تبلیغاتی شرکت باشد همان طور که شما به جلو میروید و به رشد خود ادامه میدهید. باید مطمئن شوید که تمام موارد زیر را در هنگام ساختن نام تجاری خود دارید:
بعد از این که برند شما ثابت شد، زمان آن رسیده که دنیا بداند شما چه کسی هستید. هر چه باشد، شما نمیتوانید در میان جمعیت تنها با یک آرم و شعار جذاب برنده شوید. اگر میخواهید برند شما یک مدعی واقعی باشد، در مورد پشتکار و ثبات در پیامرسانی باید خود را ثابت کنید و از هدایای تبلیغاتی مرغوب در کمپین بازاریابی خود استفاده کنید.
توجه خود را بر جایزهای که در پایان کار کسب میکنید معطوف کنید: پایداری به معنی مداومت در انجام کاری است که برای رسیدن به موفقیت به آن نیاز دارید. چه شما رویدادهای اجتماعی را سازمان دهی کنید و یا نام شرکت تان را از پشتبام صدا بزنید، بدون حضور قدرتمند شما در بازار کسبوکار، به مخاطبان بیشتری نخواهید رسید. همیشه افراد با داشتن پشت کار و تحمل سختیها به موفقیت میرسند.
باید بخشی از بودجه را صرف تبلیغ شرکت خود کنید. گسترش نام برند شما میتواند گرانقیمت باشد، اما اگر میخواهید مردم شما را به یاد بیاورند این کار مهم است. به همان اندازه این موضوع اهمیت دارد که شما نمیتوانید یک شبه به کوکا کولا یا اپل تبدیل شوید و باید سالها به تلاش خود ادامه دهید و محصولات باکیفیت تولید کنید تا اعتماد مردم را جلب کنید.
در مورد خودتان صادق باشید: سازگاری، از طرف دیگر، در مورد اصل باقی ماندن در هویت برند است که شما برای خودتان تعیین کردهاید. برای مثال، اگر شما یک شرکت دوستدار محیط زیست هستید، احتمالا نباید نامههای تبلیغاتی کاغذی را ارسال کنید.
یک راه عالی دیگر برای ایجاد این ثبات از طریق یک لوگوی به یاد ماندنی است. شما میخواهید که مشتریان لوگوی شما را از یک مایل دورتر بشناسند و واکنش مثبتی نسبت به آن داشته باشند. درست مثل زمانی است که شما در هنگام ظهر بیلبورد یک رستوران خوش نام را میبینید!
این مساله مربوط به هر کاری که شما برای تبلیغ شرکت خود انجام میدهید، خواهد بود. شما باید به فعالیتهای بازاریابی کسبوکار خود به عنوان یک بسته کامل فکر کنید. رنگهایی که میخواهید استفاده کنید، نحوه ارائه اطلاعات در وب سایت شرکت شما و کارمندانی که استخدام میکنید، همه بخشی از برند شما هستند. این قطعات همگی به هم متصل میشوند تا یک هویت برای دنیای مصرف کنندگان ایجاد کنند و در صورت انتخاب عوامل تاثیرگذار موفقیت شما بیشتر خواهد شد.
در نمایشگاههای تجاری تبلیغ کنید: نمایشگاههای تجاری نمایشی از دنیای تبلیغات هستند. هزاران نفر از غرفهای به غرفه دیگر میروند. مکالمات در دور و بر شما در صورت تبلیغات مناسب جریان پیدا میکند البته در صورت وجود وجه تمایز مثبت در کمپانی و خدمات شما با دیگر رقبا. این رویدادها هنوز هم برای هر صنعت با ارزش بوده و باعث گسترش ارتباط افراد با شرکت شما خواهد شد.
شرکتهای کوچکتر برای ماندن و پیشرفت در بازار به تبلیغات نیاز دارند که با یک هدف مشخص در ذهن افراد بماند. آیا میخواهید محصول خود را نمایش دهید؟ آیا میخواهید افراد بیشتری در مورد خدمات خاص شما بدانند؟ دقت کنید که پیش از رفتن به نمایشگاه تکالیف خود را انجام دهید، به خصوص با توجه به این که رقبای شما تنها یک راهرو از شما دورتر هستند! هر کاری که میتوانید انجام دهید و یک برداشت به یاد ماندنی در ذهن افراد داشته باشید، در حالی که به برند خود وفادار ماندهاید.
ایجاد نام برند به عنوان ترویج یک محصول یا شرکت به وسیله تبلیغات و طراحی متمایز تعریف میشود. این راهی مهم برای ایجاد هویت کسبوکار شما و تعیین هویت خود در رقابت با سایر رقبا است.
ما در دنیایی از تبلیغات زندگی میکنیم. شرکتهای بزرگ هم از تبلیغات استفاده میکنند، بیلبوردهای اطراف هر بزرگراه را تزئین میکنند و شما نمیتوانید گوگل را بدون دیدن دستهای از تبلیغات جستجو کنید. تبلیغات در تاروپود زندگی روزمره ما بافته شده است. به عنوان یک کسبوکار شما باید به نحوی از موانع عبور کنید و اطمینان حاصل کنید که در مقابل هر رقیب دیگری در صنعت خود میایستید. راز مربوط به این موضوع یک مارک تجاری با کیفیت و تبلیغاتی هوشمند با استفاده از هدایای تبلیغاتی است.
در حالی که ممکن است راهی خوب برای تحت تاثیر قرار دادن افراد باشد، اما گسترش نام تجاری نیز زمانی که شرکت شما قصد ورود به بازار را داشته باشد، بسیار ارزشمند است. حالا وقت آن است که رازهایی در مورد این که چطور میتوانید برند خود را بسازید و موفقیت کسب کنید را به اشتراک میگذاریم!
شرکتهای تاثیر گذار زیادی وجود دارند که آنها را درست زمانی که به برندهای معروف فکر میکنیم به خاطر میآوریم. در اینجا نگاهی به ۱۰ برند معروف در این روزها خواهیم پرداخت.
دیزنی
تمام چیزی که در لوگوی خود دارد این است که خط پیوسته نمادی برای حرف D و یک قلعه سر به فلک کشیده شده که به معنای واقعی کلمه حس گرم و زیبایی را ارائه میدهد. دیزنی با ساختن جادو در اطراف همه چیز، مانند فیلمها و انیمیشنها و حتی پارکهای تفریحی خود موفقیت کسب کرد.
کوکاکولا
مردم به خاطر این که نوشیدنیها را دوست دارند، علاقه به جمع کردن یادگاریهای کوکاکولا دارند. استفاده از رنگ قرمز قوی و نوشتن نام برند با قلم شکسته بیش از 100 سال است که کوکاکولا را پیش برده است.
استیو جابز با معرفی لوگوی براق اپل به جهان در سال ۱۹۷۶ وارد دنیای شرکتهای فعال در تکنولوژی شد. ممکن است این شرکت در میانههای مسیر خود قرار داشته باشد، اما این شرکت بالغ بر ۱۷۰ میلیارد دلار تخمین زده میشود.
از نایک الهام بگیرید و "فقط این کار را انجامش بده" (Just Do It) وقتی که در حال ساخت برند خود هستید. این رهبر ورزشی موفق به کسب موفقیت از طریق شعار به یاد ماندنی، لوگوی ساده و تولیدات زیادی از محصولات باکیفیت شد.
هنری فورد با معرفی مدل T در ۱۹۰۸، رفت و آمد را تغییر داد. از آن زمان، لوگوی بزرگ آبی به اندازه پای سیب خانگی تبدیل به یکی از معروفترین برندها در دنیا شده است.
این کمپانی پست، بستهها را مهر و موم کرده و در سریعترین زمان تحویل میدهد و از سال 1973 فعالیت خود را شروع کرده است. این برند همیشه با خدمات سریع و قابل اعتماد همراه بوده است، که توسط یک تیر پنهان بین "E" و "X" در logo نشان داده شده است.
مکدونالد در سراسر دنیا یک رستوران زنجیرهای غذایی سریع، مورد علاقه مردم است. دیدن کمانهای طلایی در لوگو آسان است و برای رونالد مکدونالد احساسات دلتنگی دوران کودکی را تداعی میکند.
شرکت تارگت (به معنی هدف) در سال ۱۹۶۲ هنگامی که آنها لوگوی قرمز روشن خود را طراحی کردند هدف خود را اعلام کرد. تارگت یک شرکت خرده فروشی است و امروزه، این طراحی میتواند بدون نام فروشگاه پیام برند را برساند و هنوز توسط مصرف کنندگان شناخته شود.
علاقه مندان به قهوه و کافئین به خوبی با لوگوی سبز رنگ دایرهای این کمپانی فروش قهوه و ملزومات آن آشنا هستند به آن جذب میشوند. این شرکت در سال ۱۹۷۱ تاسیس شد و به رشد خود ادامه داد و لوگوی سبز خود را به محصولات و لیوانهای خود اضافه کردد.
منحنی تقاضای خودکار تبلیغاتی نشاندهنده شیب رو به بالا است. این نشانه موفقیت بسیار زیاد خودکار تبلیغاتی به عنوان اقلام تبلیغاتی پرکاربرد برای شرکتهای تجاری است. صلاحیت این اقلام آنها را در درجه اول انتخاب هدایای تبلیغاتی قرار میدهد و شهرت زیادی به دست آوردهاند. بنابراین، خودکار تبلیغاتی با نام برند چاپ شده بر روی آن میتواند به درستی به عنوان یکی از بهترین ابزار تبلیغاتی خوانده شود.
دلایل مختلفی وجود دارد که چرا این محصولات تبلیغاتی برای مخاطبان بسیار قابل قبول هستند. آنها مجبورند با استفاده از خودکار، یادداشتهایی را در طول روز بنویسند و اکثر افراد همیشه یک خودکار با خود حمل میکنند، اگر خودکار تبلیغاتی شما دارای کیفیت بالایی باشد و دارای طرح و رنگ زیبایی باشد، باعث جلب توجه افراد به برند شما خواهد شد.
افراد متناسب با لباس و مطابق با عملکرد خاص خود آنها را با خود حمل میکنند. نکتهای که در اینجا مورد توجه قرار میگیرد این است که مقیاس وسیع سودمندی خودکار تبلیغاتی نه تنها شانس را برای رسیدن به یک پایگاه مخاطبان گسترده بیشتر میکند بلکه به موقعیت برند و شرکت نیز کمک میکند. افراد برای چندین بار در یک روز از این محصولات تبلیغاتی شرکت شما استفاده میکنند. هر بار که خودکار در معرض دید قرار میگیرد، علامت تجاری شما دیده شده و پیام برند شما در حافظه آنها جاسازی شده و در صورت نیاز به خدمات و یا محصولات شما به شرکت شما مراجعه خواهند کرد.
پس از درک این مفاهیم، شما باید مشتاق انجام بازاریابی با بهترین آیتم یعنی خودکار تبلیغاتی باشید. برای انجام تبلیغاتی خیره کننده، از برخی از معروفترین انواع محصولات برای تامین هدایای تبلیغاتی شرکت خود استفاده کنید. خودکارها دارای طیف وسیعی هستند از خودکارهای پلاستیکی و خودکار فلزی و انواع مختلف آنها میتوانید در کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید.
شما میتوانید چند مدل و رنگ مختلف را سفارش دهید و به هر فرد و گروهی یکی از این مدلها را هدیه دهید. این خودکارهای تبلیغاتی باید از جنس مرغوب باشند تا بتوانند پیام شرکت شما را به درستی انتقال دهند. خودکاری که نتواند به درستی بنویسد نمیتواند تبلیغ خوبی برای شرکت باشد و استفاده از محصولات بیکیفیت باعث تاثیر منفی بر روی مخاطب خواهد بود.
نکته دیگری که باید رعایت کنید، شکل ظاهری خودکار تبلیغاتی که میخواهید ارائه دهید، است. هیچ کس دوست ندارد وسایل و ابزاری که زیبایی ندارد را با خود حمل کند و اگر با چنین موردی برخورد کنند آن را به گوشهای پرتاب خواهند کرد و نام برندی که بر روی آن باشد فراموش خواهد شد.
سعی کنید نام برند و پیام شرکت خود را به طور واضح بر روی آن چاپ کنید تا افراد بتوانند در اولین نگاه آن را مشاهده کنند و شرکت شما را به خاطر بیاورند.