جذب یک مشتری بالقوه و سپس تبدیل آن به یک مشتری واقعی، ماهیت همه تلاشهای بازاریابی است و برای موفق بودن و ایجاد انگیزه برای مراجعه افراد به برند شما، باید مشتریهای جدید را تبدیل به یک مشتری وفادار کنید و این کار با استفاده از محصولات تبلیغاتی آسانتر خواهد بود.
هر چه مشتریان شما بیشتر وفادار باشند، آنها تمایل بیشتری به شروع یک مکالمه درباره کسبوکار شما با دیگر مشتریان احتمالی خواهند داشت. ایجاد یک پشتیبان ثابت نیز به شما کمک میکند تا یک شهرت قوی و موثر در حوزه کاری خود ایجاد کنید که میتواند به تعیین شما به عنوان یک رهبر فکری قابل اعتماد و تاثیرگذار کمک کند.
براساس تحقیقاتی که اخیرا صورت گرفته، بیش از یک سوم از افراد بعد از دریافت هدایای تبلیغاتی احتمال بیشتری وجود دارد تا با شرکت تبلیغ کننده کار کنند.
با محصولات تبلیغاتی سفارشی، شما پتانسیل دسترسی به مشتریان و فروش بیشتر با هزینه کم را دارید. در اینجا راههایی برای افزایش وفاداری برند با قدرت کالاهای تبلیغاتی سفارشی وجود دارد.
برای این که بتوانید وفاداری به برند خود را افزایش دهید، باید درک کنید که مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند. نه تنها آنها چه کسانی هستند، بلکه به چه چیزی نیاز دارند و چه میخواهند و چه چیزی آنها را وادار به انتخاب شما نسبت به رقیب شما میکند.
اگر زمان خود را صرف جمعآوری این نوع اطلاعات از مخاطبین خود کنید، میتوانید به راحتی یک گروه بزرگ را بسازید که به شما و کسبوکار شما وفادار هستند. زمانی که اطلاعات خوبی دارید که مخاطب هدف تان چه کسانی هستند، میتوانید با ارائه محصولات تبلیغاتی سفارشی که به سبک زندگی خاص آنها نزدیک است، توجا آنها را به کسبوکار خود جلب کنید.
به عنوان مثال، لیوانهای تبلیغاتی برای مشتریانی مناسب هستند که همیشه در حال حرکت هستند، هدیه دادن محصولات تبلیغاتی مانند لیوان به این مشتریان میتواند به راحتی وفاداری و قدردانی از برند شما را افزایش دهد.
زمانی که مشتریان محصولات سفارشی شما را دارند، که در واقع در زندگی روزمره آنها مفید واقع میشوند، انگیزه این کار را خواهند داشت که به حمایت از کسبوکار شما ادامه دهند و این ارزش را با دیگران تقسیم کنند.
محصولات تبلیغاتی به کسبوکار شما این فرصت را میدهند که نقطه نظر منحصر به فرد خود را با مشتریان به اشتراک بگذارید، و آنها را برای معرفی برند خود ارائه دهید. محصولات تبلیغاتی همچنین به کسبوکار شما اجازه میدهند که افراد بیشتر به عنوان یک دوست و کم تر به عنوان یک شرکت به شما نگاه کنند، که سریعترین و کارآمدترین شیوه امتیازدهی در قلب مخاطبین شما است.
مشتریان شما به خاطر خواهند داشت که تجربه مثبتی با کسبوکار شما دارند، و با این حال، محصولات کاربردی، آنها را به دنبال ارتباط بیشتر با برند شما تشویق خواهند کرد.
پاور بانک سفارشی و شارژرها برخی از محصولات تبلیغاتی هستند که شما میتوانید ارائه دهید، چون به مشتریان شما اجازه میدهند که تلفنهای هوشمند و تبلت خود را در هر زمانی و در هر جایی شارژ کنند. در اغلب موارد، مشتریان نسبت به برند شما وفادار خواهند ماند اگر آنها از کیفیت محصولات و خدمات شما راضی باشند، به همین دلیل مهم است که برند شما محصولات متمایز و به یاد ماندنی را ارائه کند.
زمانی که به مشتریان اطلاعات مربوط به محصولات و یا خدمات شرکت خود را میدهید، میتوانید با ارائه محصولات تبلیغاتی از طرف شرکت، قدردانی خود را نشان دهید. این به مشتریان میگوید که شما در واقع برای آنها ارزش قائل هستید. اگر شما این کار را به درستی انجام دهید، مشتریان انگیزهای برای ابراز رضایت خود از طریق به اشتراک گذاری پیام برند شما با دیگران را خواهند داشت. از طریق یک پلت فرم، مانند رسانههای اجتماعی، افزایش آگاهی و جذب مشتریان بیشتر امکان پذیر میشود.
اگر مشتری از کسبوکار شما رضایت داشته باشد، آن فرد مشتری دائمی خواهد شد. جاکلیدیهای سفارشی از محصولات تبلیغاتی بسیار کارآمد هستند، زیرا آنها مقرونبهصرفه و پرکاربرد بوده و یک روش ضمانت شده برای وارد کردن لوگو و نام برند شما به زندگی روزمره مشتریان هستند.
با کشف این که چه چیزی باعث میشود برند شما در نظر مشتریان متمایز شود و چه چیزی به برند شما یک شخصیت به یاد ماندنی میدهد، شما میتوانید به طور موثر از محصولات تبلیغاتی سفارشی برای ایجاد آگاهی و وفاداری به نام تجاری استفاده کنید.
با ارائه محصولاتی با کیفیت بالا، خدمات مطلوب، احترام به مشتریان و به اشتراک گذاری کالاهای تبلیغاتی و فعالیتهای بازاریابی مناسب؛ به سمت ایجاد یک شهرت عالی برای برند خواهید رفت.
یک مثال خوب از شخصیت برند میتواند در داو (Dove)، یک برند خدمات بهداشتی که بیش از ۶۰ سال در صنعت لوازم آرایشی فعالیت میکند، یافت شود. در سال ۲۰۰۷، این شرکت تعریف ما از زیبایی را از طریق کمپین "زیبایی واقعی" به چالش کشید. عکاسان زن از زنان بدون آرایش با چهرهها، رنگ پوست و بافت موهای مختلف عکس گرفتند.
هدایای تبلیغتی خود را از پدیده جاوید دریافت کنید
فعالیت مستمر یک برند نشان میدهد که شخصیت معتبری دارد. این یک حرکت جسورانه از سوی یک شرکت در صنعت است که به صورت قدرتمند به فعالیت خود ادامه میدهد و به گسترش نام برند خود تداوم میبخشد.
نتیجه فعالیت داو به خوبی به تلاش بازاریابی آن میارزید. مشتریان از برند برای نمایش صادقانه زنان تمجید کردند و ویدیو کمپین جهانی شد. موفقیت داو تنها نشان میدهد که تبلیغات قدرتمند میتواند شخصیت برند را متحول کند و باعث پیشرفت و دوام آن شود. تصور کنید که یک خودکار تبلیغاتی را از شرکتی دریافت کردهاید، تا زمانی که خودکار برای شما کار میکند، شرکت تبلیغ کننده را به شما یادآوری خواهد کرد.
رنگهایی که انتخاب میکنید و بر روی بسته بندی محصولاتتان استفاده میکنید، یکی از مهم ترین تصمیماتی است که در زمان نامگذاری انجام خواهید داد. در حقیقت ۹۰% قضاوت در مورد یک محصول تنها براساس رنگ است.
روانشناسی رنگ یک رشته است که نشان میدهد چگونه رنگ بر ادراک ما و واکنشهای عاطفی افراد تاثیر میگذارد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که هر رنگ با یک احساس انسان مرتبط است. صاحبان شرکت باید شخصیت برند و هدف کسبوکار خود را هنگام انتخاب یک رنگ در نظر بگیرند و رنگی را برای لوگو و نام تجاری شرکت خود در نظر بگیرند که با زمینه فعالیت کسبوکار آنها هماهنگ باشد.
وقتی رنگهای مناسب برای استفاده در لوگو انتخاب میشوند، این کار یک تاثیر خوب خواهد داشت. درک و تاثیرات رنگ براساس سن فرد، جنسیت، شخصیت و تعدادی از عوامل دیگر متفاوت است. به همین دلیل است که درک مخاطب هدف شما در ایجاد آرم شرکت بسیار مهم است. یک لوگو که خوب طراحی شده، تصمیمات در مورد خرید محصول را به سمت شرکت شما هدایت میکند و تا ۸۰ درصد باعث افزایش فروش میشود و به ایجاد شخصیت برند کمک میکند.
طرح لوگوی شرکت خود را با انجام تحقیقات انتخاب کنید و شما در همان ابتدا مجبور نیستید یک طراح گران قیمت را استخدام کنید تا برای شما لوگو طراحی کند. میتوانید با کمک گرفتن از منابع مختلف و استفاده از ابزارهای در دسترس اقدام به طراحی لوگوی شرکت خود کنید. هر کدام از خدمات رایگان وبسایتها را امتحان کنید و شروع به ساختن لوگو و برند خود کنید.
شما میتوانید زمان زیادی را صرف فکر کردن و تجدید نظر در انتخاب نام برند خود کنید. هر جنبه از نام تجاری، از لوگو که برای استفاده در کنار نام شرکت انتخاب میکنید، بسیار مهمتر است. مردم یک کسبوکار را با یک نام خاص میشناسند و یک گام اشتباه در انتخاب نام برند تمام چیزی است که برای نتیجه نگرفتن شرکت لازم است.
اگر صاحب یک کسبوکار جدید هستید، احتمالا یک میلیون نام متفاوت را مرور کردهاید. این یک تجربه هیجانانگیز و اعصاب خرد کننده است، اما شما میتوانید موفقیت را در طولانی مدت با فکر کردن درباره هویت برند خود پیدا کنید.
در حالی که لوگوی شما یک پیغام قدرتمند ارسال میکند، کل بسته نام تجاری اهمیت بیشتری دارد. هر قطعه، از افرادی که شما استخدام میکنید، با هم میآیند تا تصویری از شرکت شما را شکل دهند.
این مساله مشخص میکند که آیا مشتریان احتمالی، شما را برای انجام کسبوکار انتخاب میکنند یا خیر. از همان ابتدا سعی در ارائه محصولات و خدمات باکیفیت کنید تا اعتماد مشتریان، مردم و مشتریان آینده را به شرکت خود جلب کنید. از طرف دیگر تبلیغات را فراموش نکنید و محصولات وخدمات شرکت خود را به اطلاع مردم برسانید.