هدایای تبلیغاتی پدیده جاوید چیزهایی هستند که بسیاری از کسب و کارها از آنها استفاده میکنند، اما تعداد کمی از آنها به طور موثر از این موارد بازاریابی استفاده میکنند. من یک کیف پر از خودکار در هنگام رفتن به کنفرانس دارم، اما به ندرت این کار را انجام میدهم و آنرا با خود میبرم، معمولا از یک یا دو خودکار تبلیغاتی مرغوب برای یادداشت برداری استفاده میکنم. به احتمال زیاد شما هم با نتایج مشابه سر و کار داشته باشید. چند فاکتور کلیدی در تولید هدایای تبلیغاتی نفیس پدیده جاوید وجود دارد. ۱. به مردم چیزی بدهید که آنها میخواهند! ۲. فقط از روی تکلیف این کار را انجام ندهید! ۳. هدایای تبلیغاتی را به درستی طراحی کنید! ۴. هدف قرار دادن کیفیت مهمتر از تعداد است! ۱.) چیزی را به مردم بدهید که آنها نیاز دارند! وقتی به نمایشگاههای تجاری میروم، من اغلب با تعداد زیادی پوستر تبلیغاتی، صدها برچسب و دیگر چیزهایی که نیاز ندارم و هرگز از آن استفاده نمیکنم، بیرون میآیم. نه تنها بازاریابی بیاثر انجام شده بلکه همه آنها دور انداخته خواهد شد. بهترین هدایای تبلیغاتی ، آنهایی هستند که هر روز از آن استفاده میشود. پدهای یادداشت، خودکار تبلیغاتی و تی شرت تبلیغاتی موثرترین هدایای تبلیغاتی برای اغلب کسب و کارها هستند. مردم به آنها نیاز دارند، هر روز از آنها استفاده میکنند، و نسبتا ارزان هستند. مگر اینکه شما چیزی بسیار منحصر به فرد داشته باشید که مردم اغلب از آن استفاده کنند، یا شما بودجهای دارید که به شما اجازه میدهد تا محصولات الکترونیکی مثل فلش مموری تبلیغاتی ، خودکارهای لوکس، هدایای چرمی و یا پاوربانک تبلیغاتی بخرید و از آنها استفاده کنید. حس مشترک در ارتباط بر قرار کردن با محصول نقشی اساسی ایفا میکند. اگر چیزی میفروشید که به نگهداری و یا تدارکات نیاز داشته باشد، دقت کنید که از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید که اطلاعات شما را بر روی خود داشته باشد و این اطلاعات میتواند به راحتی افراد را ترغیب به تماس با شما کنند. ۲.) فقط از روی تکلیف این کار را انجام ندهید! زمانی که بیست هزار خودکار مزخرف که یک بار قبل از اینکه جوهر پس بدهد میتواند بنویسد و یا کار نمیکند را خریداری میکنید، کسبوکار شما را به شیوهای مثبت تبلیغ نمیکند. همانند کارمندان، هدایای تبلیغاتی نماینده مستقیم شما هستند. مطمئن شوید که آنها را به کیفیت و ارزش مرتبط میکنند و نه به ارزانی. شما نیازی به خرید یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت برای هر مشتری ندارید (اگر محصولات گرانقیمت را نمیفروشید، این ممکن است ایده بدی نباشد)، اما دقت کنید که چیزی را به عنوان هدیه تبلیغاتی عرضه کنید که مشتری شما میخواهد از آن استفاده کند. اگر کسی میخواست یک قلم به شما بدهد و تصمیم آنها این باشد که با دیدن این هدایای تبلیغاتی شما آنها را به خاطر آن، به یاد بیاورید، باید یک نمونه از هدایای تبلیغاتی را انتخاب کند که کارآیی لازم را داشته باشد تا خاطره خوبی بجا بگذارد. تی شرت، کلاه یا شاید یک خودکار تبلیغاتی با کیفیت میتواند این تأثیر را برای افراد داشته باشد. هدایای تبلیغاتی مانند خودکار به عنوان مثال، باید آن نوع خودکاری را بخرید که مردم در صورت از دست دادن آن، ناراحت شوند. خودکارهایی که بر روی بیشتر سطوح به خوبی مینویسند، لکهدار نمیشوند و دارای احساس خوب در دست شما باشند از این موارد هستند. شما میخواهید انواع هدایای تبلیغاتی را که مشتری از آن بهتر استفاده میکند را ارائه دهید. به این ترتیب، وقتی به دنبال خودکار میگردند، اول به دنبال خودکار شما میگردند.